پیشرفت تکنولوژیکی روش خرید محصولات با رفتن فیزیکی به فروشگاه ها را تغییر داده است.با معرفی سیستم های تجارت الکترونیک، ما مجبور نیستیم صندلیمان را ترک کنیم و می توانیم هر چیزی که بخواهیم بخریم یا بفروشیم. این برای ما صرفه جویی در وقت است. این طور نیست؟

آیا می دانید که این روند خرید و فروش برای ما ساده شده است؟ پاسخ به این سوال در این مقاله پنهان شده است. ما در مورد توسعه دهنده وب که این بازارهای اینترنتی را ایجاد می کند صحبت می کنیم.

اما این سناریو را در نظر بگیرید، شما یک شخص فروشنده / سازنده / طرفدار بازاریابی / ارتقاءدهنده محصول هستید و برای انجام این کار، مطمئنا به یک وب سایت یا وبلاگ نیاز دارید. شما نیاز به یک وب سایت دارید که تمام وقت یکپارچه و راحت کار کند. برای انجام آن، شما نیاز به سه چیز دارید:

۱.یک دید روشن در مورد کسب و کار خود طوری که بتوانید از اشتباهات پرهیز کنید.

۲.استراتژی رسیدن به مشتریان خود با فراهم کردن ترافیک آلی.

۳.یک توسعه دهنده نرم افزاری کسی که می تواند وب سایت را توسعه دهد.

 

نکته ۳ مهم تر است، زیرا این توسعه دهنده است که:

  • اگر شما یک معمار نرم افزاری ندارید، به شما کمک میکند که کدام ماژول باید توسعه یابد. در اصل، او می تواند به شما در تعیین ساختار وب سایت کمک کند.
  • توسعه دهنده وب می تواند این ماژول ها را برنامه ریزی کند تا به صورت راحت با یکدیگر تعامل داشته باشند. به عنوان مثال: هنگامی که یک خریدار در وب سایت ثبت می کند چه اتفاقی می افتد.
  • تبدیل کردن الزامات کسب و کار  به صفحات وب فعال.
  • به شما در طراحی گرافیک کمک می کند، اگر شما نتوانید یک طراح را در اختیار داشته باشید .
  • تست ماژول ها و گسترش آنها را در سرورهای فعال.

به این ترتیب توسعه دهنده در بسیاری از مراحل مهندسی نرم افزار کار می کند. حالا شما می توانید بحران برای استخدام توسعه دهنده ارزشمند برای این کار را درک کنید. در این پست به شما گفته می شود که چگونه یک توسعه دهنده ارزشمند برای وب سایت شما / وبلاگ / کسب و کار آنلاین پیدا کنید. برای این کار، شما باید این ۵ سوال از توسعه دهنده خود بپرسید و مطمئنان که با استفاده از این روش می توانید فرد مناسب برای نیازهای توسعه خود را پیدا کنید. در اینجا فهرستی از سؤالاتی است که باید بپرسید.

۱-نمونه کارها شما چگونه است؟

یک توسعه دهنده معتبر تجربه خوبی در چندین پروژه دیگر دارد. با نگاه کردن به پروژه های تکمیل شده دیگر، می توانید یک ایده را بیابید:

  • دانش او از چارچوب برنامه نویسی
  • دقت طراحی آن
  • آگاهی او از API های اجتماعی مانند فیس بوک Open Graph و OAuth توییتر
  • درک او از مقیاس پذیری و محاسبات توزیع شده
  • دانش او از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و دروپال و غیره

همچنین شما نمی خواهید وب سایت خود را حتی برای یک ثانیه کاهش یابد. اطمینان حاصل کنید که توسعه دهنده شما می تواند وب سایت را در سرویس های ابری مانند Amazon Web Services، Heroku یا Salesforce.com اجرا کند بنابراین شما می توانید کسب و کار خود را با هزینه پایین تر با دستیابی به توان بالا و کارایی انجام دهید.

۲-می توانید یک قرارداد را امضا کنید؟

این یک سوال ضروری است که شما باید زمان استخدام از یک توسعه دهنده بپرسید. اگر چه بسیاری از مردم این کار را انجام نمی دهند، این می تواند ساعت های درگیری احتمالی آینده شما را ذخیره کند. سعی کنید تخمین هزینه ها، مهلت ها، نتایج نهایی، تعداد حداقل ساعت های روزانه و اهداف روشن برای این توسعه دهنده را بشناسید. شما نمی خواهید با یک پروژه ناتمام به پایان برسید، بنابراین مطمئن شوید که توسعه دهنده شما نیازهای آن را درک کرده است. اگر یک نفر در مورد پروژه مشتاق باشد، به احتمال زیاد یک قرارداد معقول را قبول می کند.

۳-جزئیات

وب فعلی توسط صفحات پویا اداره می شود. بنابراین زمانی که توسعه دهنده شما یک پورتال مانند یک وب سایت خرید ابزارک را ایجاد می کند، شما باید صفحات جدید، پست های وبلاگ و مطالب جدید خود را در وب سایت خود اضافه کنید. شما با سوال کردن در مورد آنچه که او از جزئیات اداری برای شما ارائه می کند، تأیید می کنید.در صورت هر گونه پرسشی در مورد این، از او بخواهید کنترل پنل مدیریت وب سایت شما و پنل مدیریت سرور را در اختیار شما قرار دهد. یک توسعه دهنده جدی متوجه خواهد شد که شما به او اعتماد دارید اما همچنین نیاز به مدیریت خطرات احتمالی امنیت وب سایت را دارید.

۴-خدمات و پشتیبانی

آیا این توسعه دهنده، تست اصلی وب سایت شما مانند تست در برابر حملات تزریق SQL یا اسکریپت های متقابل سایت را ارائه می دهد. آیا او اقدامات احتیاطی برای محافظت از وب سایت شما از حملات DOS انجام داده است؟ به یاد داشته باشید زمانی که شما در حال ایجاد یک کسب و کار آنلاین هستید، وب سایت شما می تواند هدف هزاران هکر باشد و اگر توسعه دهنده از شیوه های برنامه نویسی امن استفاده نکرده باشد، صرف نظر از اینکه چقدر زمان صرف امنیت سرور یا شبکه می کنید، هرگز امن نخواهید بود.در آینده ممکن است بخواهید وب سایت خود را به یک سرور دیگر منتقل کنید یا ممکن است بخواهید کل دامنه را تغییر دهید. یک توسعه دهنده باید این مسائل را درک کند و باید بتواند وب سایت را حفظ کند و این مسائل را در ذهن داشته باشد. برای مثال، او باید از مسیرهای نسبی به جای مسیرهای مطلق استفاده کند. این ها چیزهایی هستند که به هزینه اضافی نخواهد داشت و یک توسعه دهنده واقعی از این ها مراقبت می کند.

۵-آیا شما درکی از وب موبایل دارید؟

یک توسعه دهنده باید در مورد اهمیت دستگاه های صفحه نمایش کوچک مانند تلفن های همراه و تبلت هایی که با بهترین سیستم عامل های هوشمند اجرا می شوند، آگاهی داشته باشد. این روزها مردم از این دستگاه ها، خدمات وب را بیشتر و بیشتر استفاده می کنند. به عنوان یک صاحب وب سایت، شما می خواهید مخاطب خود را حفظ کنید. برای این منظور، شما باید یک توسعه دهنده را پیدا کنید که بتواند یک نسخه تلفن همراه از یک وب سایت را ارائه دهد یا بتواند طراحی ریسپانسو را ارائه دهد به طوری که شما مجبور نباشید با مسائل مربوط به نمایش وب سایت در صفحه نمایش روبرو شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست