ویژگی های نسخه مدیریت
مشاهده گزارش کاربران به تفکیک و کلی (براساس کاربر، تاریخ و وضعیت پیگری)
آخرین گزارش های ثبت شده توسط کاربران
گزارش های به نتیجه نرسید
گزارش های پیگیری
امکان تفکیک گزارش ها براساس میزان پیشرفت
پیگیری بلند مدت
قرارداد منعقد شده
پیگیری کوتاه مدت
در حال انعقاد قرارداد
پاسخ داده نشد
جواب منفی داد
دیگر امکانات نسخه مدیریتی
- امکان تعریف لیست سیاه برای مشتریان خاصی که نباید با آن ها تماس گرفته شود.
- تعریف کاربر جدید بدون محدودیت تعداد و با سه سطح دسترسی (مدیریت، سرپرست، بازاریاب)
- امکان تعریف بازاریاب به صورت (حاضر در شرکت و بازاریاب دورکار)
- امکان واگذاری یک مشتری برای مدت مشخص به یک بازاریاب
- امکان تمدید تاریخ پیگری مشتری برای بازاریابان توسط مدیریت سیستم
- امکان انتقال مشتری یک بازاریاب به بازاریاب دیگر
- امکان فعال و غیرفعال کردن حساب کاربری یک بازاریاب بدون حذف حساب کاربری
- سیستم درخواست و تایید مرخصی ساعتی و روزانه برای بازاریابان با قابلیت اتصال به سرویس پیام کوتاه
- گزارش های نموداری (براساس بازه زمانی و یا بازاریاب مشخص)
امکانات جدید پنل مدیریتی
خروجی EXCEL از اطلاعات مشتری ها به تفکیک شماره موبایل، ایمیل و …
امکان تعریف و ویرایش شیفت کاری به تعداد دلخواه
امکان تعیین مجوز دسترسی برای هر کاربر بصورت مجزا
امکان تعریف و ویرایش اعلان های هشدار بصورت ایمیل یا پیامک
امکان تعریف کاربر اداری
گزارش سیستمی (با تاریخ و ساعت) به همراه قابلیت جستجو
ثبت مشتری توسط بازاریان
ورود و خروج کاربران از سیستم
ویرایش اطلاعات انجام شده توسط بازاریابان
امکانات نسخه بازاریاب
ثبت و ویرایش اطلاعات مشتری
قابلیت مشخص نمودن وضعیت تماس در هر گزارش
شناسایی مشتریان در حال پیگیری توسط بازاریاب دیگر و تشخیص شماره های تماس تکراری
جلوگیری از تداخل مشتری بازاریابان قبل از برقراری تماس
تعیین مدت زمان واگذاری پیگیری یک مشتری به بازاریاب
ثبت گزارش های متعدد برای هر مشتری به صورت نامحدود
امکان جستجو بین مشتریان با نام، شماره تماس، نام فروشگاه، شناسه تلگرام، اینستاگرام جهت سهولت کار
امکان هشدار به بازاریاب برای مشتریان در حال سررسید تاریخ پیگیری
امکان مشاهده گزارش های قبلی ثبت شده برای هر مشتری
امکان ثبت نام شخص تماس گرفته شده برای تماس به صورت جداگانه
قابلیت افزودن اطلاعات تماس مشتری پس از ثبت اولیه