1- افزودن فیلتر نام انبار در گزارش لیست تجمعی سفارشات
امکانات پنل بازاریابی شبکه ای:
۱- افزودن منوی بازاریاب در پروفایل بازاریاب ، نمودار درختی و نمودار جدولی
۲- افزودن کیف پول پورسانت
1- افزودن فیلتر نام انبار در گزارش لیست تجمعی سفارشات
امکانات پنل بازاریابی شبکه ای:
۱- افزودن منوی بازاریاب در پروفایل بازاریاب ، نمودار درختی و نمودار جدولی
۲- افزودن کیف پول پورسانت
1- امکان فیلتر انبار و شرکت توزیع در لیست سفارشات پنل مدیریت
امکانات پنل بازاریابی شبکه ای:
۱-امکان انتخاب دوره زمانی فعال در نمودار شماتیک پنل مدیریت ادمین
۲- تغییر عنوان ” ژنولوژی ” به ” شماتیک ” در همه بخش ها
۳- بررسی سطح دسترسی منوهای بازاریاب در پنل مدیریت ادمین
۴- افزودن گزارش فروش تیم به لیست بازاریابان
۵- بهبود سطح دسترسی ها
۱- امکان تعیین نوع جستجوی محصول از طریق منوی تنظیمات در پنل مدیریت
۲- فرمت دادن (افزودن کاما) به اعداد باکس های داشبورد پنل مدیریت
۳- بهبود ui/ux صفحه قالب های وب سایت در پنل مدیریت
۴- افزودن تراکنشات درگاه سفارش در جزییات سفارش
بهینه سازی و افزودن منوی مجزا برای شرکت توزیع در پنل مدیریت
۱- پیاده سازی صفحه پروفایل شرکت توزیع
۲- امکان افزودن تصویر برای نوتیفیکیشن
۳- افزودن فیلتر نام کاربری مشتری به منوی گزارشات ، قسمت گزارش تجمعی سفارشات
۴- افزودن نوع الگوی حذف سفارش به تنظیمات ایمیل و پیامک
امکانات پنل بازاریابی شبکه ای:
– امکان ارسال کد در تعریف رنگ و سایز
امکان تنظیم عدد ۰ برای تعداد دفعات مجاز اشانتیون در پنل مدیریت
امکانات پنل بازاریابی شبکه ای:
1- بهبود UX و اعتبارسنجی بخش سئو ادمین
۲- نمایش نام استان و شهر در لیست و خروجی اکسل سفارشات
۳- افزودن پیوند یکتا برای منوها
۴- افزودن فیلتر جستجوی محصول بر اساس کلمه/جمله در تنظیمات پنل مدیریت
امکانات پنل بازاریابی شبکه ای:
۱- نمایش تاریخ در کنار عنوان دوره زمانی در دفترکار بازاریاب
۲- افزودن IR به ابتدای شماره شبای در دفترکار بازاریاب
۱- نمایش اعداد قالب دبلیواستور به صورت فارسی
۲- امکان افزودن همه مناطق در منوی مناطق تحت پوشش پنل مدیریت
۳- افزودن درگاه فن آوا کارت
امکانات پنل بازاریابی شبکه ای:
۱- افزودن گزارش تغییر وضعیت بازاریاب یا مشتری به منوی گزارشات پنل مدیریت
۲- افزودن تنظیمات درخصوص بالاسری افرادی که غیر فعال می شوند و بالاسری افرادی که لغو و انصراف بازاریابی انجام می دهند ، در تنظیمات مدیریتی پنل
۳- نمایش دوره کارمزد در لیست کارمزدها و امکان لینک بازاریاب به پروفایل در پنل مدیریت
امکان جستجوی سفارشات بازاریابان و مشتریان زیرمجموعه ، در دفترکار بازاریاب
افزودن سطح دسترسی برای کاربران جهت ثبت تغییر قیمت
امکانات پنل بازاریابی شبکه ای:
۱- امکان حذف بازاریاب در پنل مدیریت
۲- امکان دانلود فایل های لاگ محاسبات پاداش ها
امکان تنظیم ” امتیازات فاکتورهای پرداختی با کیف پول صفر شود ” ، از طریق منوی تنظیمات مدیریتی
۱- امکان تغییر عنوان صفحه پرسش و پاسخ از طریق تنظیمات پنل مدیریتی
۲- افزودن فیلتر جستجوی کد ملی در صفحه لیست مشتریان
۳- امکان تفکیک فیلد نام و نام خانوادگی مشتری در ثبت نام و ویرایش پروفایل از طریق تنظیمات پنل مدیریت
۴- افزودن فیلد “پیوندیکتا” در تعریف و ویرایش دسته بندی ها
۱- تفکیک فیلدهای نام و نام خانوادگی در ثبت نام و ویرایش پروفایل
۲- عدم امکان وارد کردن شماره یکسان برای فیلدهای ” شماره تلفن ” و ” شماره موبایل ” ، در زمان ثبت نام و ویرایش پروفایل
۳- افزودن border (حاشیه) در نمایش رنگ در صفحه محصول قالب لوکس
۴- امکان انتخاب “قیمت نامشخص ” برای هر محصول و تعیین متن دلخواه جهت نمایش در صفحه محصول
۵- امکان افزودن مشتریان به بلک لیست و تنظیم متن پیامی که در هنگام لاگین کردن مشتری نمایش داده می شود
۶- افزودن فیلدهای ” دسته بندی ” و ” برندها ” در سطح دسترسی اپراتورهای شرکت توزیع
۷- مخفی کردن پسوردها با قابلیت نمایش
۸- افزودن مجموع مبلغ در بالای لیست تراکنشات درگاه ها
۹- امکان مشاهده نام ارجاع دهنده در تب تاریخچه ارجاعات
۱۰- امکان تعیین ” درصد حدبالای معیار ” و ” درصد حد پایین معیار ” برای شرکت های توزیع (تأمین کننده ها) در پنل مدیریتی
۱- افزودن گزینه چاپ فاکتور شماره ۱ در میز کار
۲- افزودن فیلتر دوره در لیست سفارشات
1- افزودن فیلد ” به ازای هر تعداد ” در صفحه اشانتیون
۲- امکان نمایش مجموع قیمت سفارشات در صفحه لیست سفارشات
۳- افزودن فیلتر ” پیغام درگاه ” به صفحه گزارش تراکنشات درگاه
۴- امکان نمایش مبلغ قیمت خرید محصول در صفحه آمار سفارشات
۵- افزودن کارمزد درگاه در صفحه درگاه های پرداخت آنلاین
امکان تنظیم فیلد ” نمایش محصولات ” در سطح دسترسی اپراتور شرکت توزیع از طریق پنل مدیریت، توسط ادمین اصلی
۱- افزودن فیلد ” گارانتی ” به لیست دسته بندی
۲- افزودن فیلد های نوع شخصیت (حقیقی/حقوقی)، شناسه ملی ، گواهی ارزش افزوده ، شماره حساب ، بانک ، مدارک به شرکت های توزیع
۳- افزودن فیلد ” حداکثر تعداد سفارش در هر فاکتور” برای شرکت های توزیع (تامین کنندگان)
۴- افزودن فیلد “درصد انحراف مجاز قیمت ” در تب عمومی لیست محصولات
۱- امکان تنظیم نمایش یا عدم نمایش محصولات ناموجود
۲- امکان تنظیم اجباری یا اختیاری بودن نمایش کدمعرف کاربر در ثبت نام مشتری
۳- قابلیت تنظیم امکان سفارش یا عدم امکان سفارش
۴- افزودن فیلد “مجموع امتیاز فروش “در خلاصه گزارش تجمعی
۵- امکان حذف حواله هایی که سفارش ندارند
۶- امکان افزودن حواله
۷- امکان وارد کردن توضیحات در هنگام ارجاع به اپراتور یا مرکز اعتباری و نمایش آن در تاریخچه ارجاعات
۸- امکان جستجوی اپراتور در صفحه لیست سفارشات
۹- نمایش نام آخرین کاربر ارجاع شده در جدول سفارشات
۱۰ – امکان ارجاع گروهی سفارشات
۱۱ – امکان برگشت ناپذیر کردن موجودی کالاهای شرکت توزیع
موارد بالا مشمول کاربرانی می گردد که بسته پشتیبانی ۲ ، ۳ و یا vip برای آنها فعال می باشد.
ماژول های جدید:
می توان به ازای هر انبار فروشگاه ، یک یا چند اپراتور انباردار تعریف نمود. اپراتور انباردار می تواند به پنل خود لاگین نموده و رسید و حواله ثبت نماید و موجودی محصولات انبارهای تحت پوشش خود را افزایش و کاهش دهد. با ثبت سفارش در سیستم ، به ازای محصولات موجود در آن سفارش، بصورت سیستمی حواله های خروج از انبار آن سفارش صادر شده و انباردارهای مربوطه می توانند حواله های انبار خود را مشاهده نمایند. همچنین در تاریخچه موجودی محصول نیز رسیدها و حواله هایی که موجب افزایش و کاهش موجودی محصول بوده اند ، قابل مشاهده هستند.
می توان سیستم فروش و پرداخت اقساطی را پیاده سازی نمود. برای هر محصول می توان حداکثر تعداد اقساط ، کارمزد هر قسط ، حداقل درصد پیش پرداخت تعیین نمود. در صفحه محصول این اطلاعات قابل نمایش است و در سبد خرید ، کاربر می تواند نوع سفارش(نقدی ، اقساطی) وتعداد اقساط را انتخاب نماید.محاسبات پرداخت و میزان سود سفارش انجام می گردد و به مشتری نمایش داده می شود. پس از ثبت سفارش توسط مشتری ، ادمین می تواند سفارش را جهت تائید به اپراتور مرکز اعتباری ارجاع دهد. ادمین می تواند از سفارشات اقساطی گزارش بگیرید.
در این روش، در فرایند سفارش مشتری در وب سایت یا اپلیکیشن فروشگاهی شما، هزینه ارسال مرسوله از وب سرویس پست مرکزی فراخوانی شده و به فاکتور اضافه می گردد، سپس در لحظه ثبت سفارش بصورت خودکار یک نسخه از فاکتور به پنل شما در وب سایت پست مرکزی منتقل می گردد. در نهایت پس از تائید نهایی شما ، کلیه فرایند Shipping (دریافت مرسوله از انبار شما در تاریخ مشخص شده، ارسال کالا به آدرس مشتری، دریافت هزینه فاکتور در محل مشتری و سپس واریز هزینه به حساب شما) توسط شرکت پست مرکزی صورت می پذیرد.
این قابلیت در پنل های فروشگاهی کاربرانی که از سطح ۲ یا ۳ و یا vip پشتیبانی برخوردار هستند بصورت رایگان فعال خواهد شد.
-امکان فعال/غیرفعال کردن سایزهای محصول در ویرایش محصول
-گزارش فروش محصولات به ازای هر مشتری در پنل مدیریتی
-امکان فعال/غیرفعال کردن فیلد کدملی در ثبت نام و پروفایل مشتری
-امکان تنظیم و ارسال پیامک در زمان ثبت پرداختهای متفرقه
-امکان مشاهده حجم مصرفی هاستینگ در پنل مدیریتی
-قابلیت سفارش محصول از طریق تگ NFC در اندروید
-امکان بازگردانی رمز عبور با ارسال کلمه عبور از طریق پیامک به مشتری
-امکان تنظیم تخفیف خودکار برای هر محصول بر اساس تعداد سفارش آن محصول
-قابلیت چند زبانه کردن قالب کلاسیک وب سایت
-مرکز آموزش فروشگاهساز آنلاین
قابلیت های اضافه شده به اپلیکیشن iOS فروشگاهی
ماژول های جدید:
امکان فروش منطقه ای/محله ای:
امکان موقعیت یابی کاربران پیک:
همواره تلاش داشتهایم تا کیفیت خدمات خود را بهبود ببخشیم.
در همین راستا به اطلاع میرسانیم که رابط کاربری جدید سامانه فروشگاهساز آنلاین با تغییرات اساسی در رابط کاربری (UI) و بهبود تجربه کاربری (UX) طراحی و رونمایی شده است.