آیا محصولی را در اینستاگرام می فروشید؟ نمی دانید چگونه پست های اینستاگرامی ایجاد کنید که مورد علاقه خریداران تان باشد؟ در این مقاله، چهار روش برای نمایش و تبلیغ محصولات در اینستاگرام را بررسی می کنیم.

ابتدا مخاطب هایی را جذب کنید که ممکن است مشتری شما شوند

برای موفقیت در فروش در اینستاگرام، ابتدا باید افرادی را پیدا کنید که علاقه واقعی به برند و محصولات شما دارند. اگر مخاطب مناسبی ندارید، برای یافتن مشتری مشکل خواهید داشت.

یکی از راه های جذب فالوورهای جدید استفاده از هشتگ در پست های اینستاگرامی است. هشتگهایی را انتخاب کنید که مشتریان ایده آل شما ممکن است از آنها استفاده کنند، آنها را جستجو کرده یا دنبال کنند. از امتحان کردن نترسید. ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید ترکیبی مناسب از هشتگ را که به دنبال کنندگان ایده آل شما می رسد، پیدا کنید.

اگر شما یک شغل محلی دارید یا رستوران دار هستید (یا حتی اگر هم نیستید)، با این حال می خواهید مکان های جغرافیایی را در جایی که مشتریان ایده آل شما هستند اضافه کنید. به احتمال زیاد آنها به دنبال مکان خاصی می گردند و شما می خواهید هنگام انجام این کار در آنجا باشید.

بعد از این که مخاطبانی را پیدا کردید که از شما خرید کنند، به روش هایی برای فروش بیشتر نیاز دارید.

 ۱- محصولات خود را با این ۴ سبک تصویر در اینستاگرام به نمایش بگذارید

از آنجا که اینستاگرام یک پلت فرم دیداری است، مکان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر محصولات و نام تجاری شما است. نکته اصلی این است که عکس هایی بگذارید که به برندتان اشاره کند و از محصولات به گونه ای عکاسی کنید که طرفداران شما را به خود جلب کند. شما می خواهید که آنها واقعاً خودشان را در حال استفاده از آن محصولات تجسم کنند.

اگر از طریق اینستاگرام را چک کنید، چند عکس مسطح، عکس هایی با جزئیات، عکس های مدل و تصاویر سبک زندگی را مشاهده خواهید کرد. هر نوع تصویر می تواند به طور موثری می تواند محصولات شما را به نمایش بگذارد.

  • از محصولات در یک فضای مسطح عکاسی کنید

اگر می خواهید از محصول خود را در یک حالت مسطح عکس بگیرید، یک پس زمینه ساده و خنثی برای عکس خود انتخاب کنید. اگر میز یا کف زمین در دسترس ندارید، تعدادی کاغذ پوستر تهیه کنید. بهترین جلوه های خوابیده تخت هنگامی به دست می آیند که شما عکس از بالا بگیرید، بنابراین نردبان یا چهارپایه به شما کمک می کند تا از زوایه مناسبی عکس بگیرید.

هنگام قرار دادن محصول خود برای عکس گرفتن، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید فضایی برای نوشتن یا تصویر گرافیکی را بگذارید، سپس شروع به عکسبرداری کنید. تعداد زیادی عکس بگیرید تا چندین گزینه برای انتخاب داشته باشید. (می توانید برای بعضی عکس ها فضای لازم برای نوشتن متن را در نظر بگیرید و برای عکس های دیگر فضا نگذارید) با کمی ویرایش، عکس هایی زیبایی از محصول خواهید داشت.

  • جزئیات منحصر به فرد محصول را عکاسی کنید

آیا محصول شما جزئیات کوچک و پیچیده ای دارد؟ یک الگوی زیبا در یک طرف؟ تقریباً هر محصولی می تواند از عکس های نمای نزدیک که بر یک ویژگی منحصر به فرد متمرکز هستند، بهره مند شود.

گاه  برای شفاف سازی و هم برای ایجاد یک تصویر زیبا بزرگنمایی کنید، نمایش جزئیات راهی موثر برای قرار دادن کانون توجه محصول شما هستند.

  • افراد را در عکس خود بگنجانید

اگر شما لباس، جواهرات یا سایر محصولات پوشیدنی می فروشید، به احتمال زیاد قبلاً به این فکر کرده اید که از افراد برای مدل سازی کالاهای خود استفاده کنید. مشتری ها به عکس هایی که از افراد گرفته می شود تمایل بیشتری دارند. حتی اگر لیوان، نوت بوک یا محصولی را که معمولاً با عکاسی از مدل مرتبط نیستید می فروشید، اگر یک فرد را به عنوان سوژه در عکس هایتان قرار دهید باعث ارتباط بیشتر مخاطب با عکس می شود.

How to Sell More Products on Instagram, styled photo example 3.

 

  • تصاویر سبک زندگی را به اشتراک بگذارید

تصاویر سبک زندگی که استفاده از محصولات شما را نشان می دهد نیز به طور موثری در اینستاگرام تاثیرگذار است. این تصاویر باید معمولی و سبک تر از عکسهای مدل باشند. سعی کنید عکس محصولات خود را به طور طبیعی ثبت کنید تا مشتریان بتوانند نحوه استفاده از آنها را در زندگی خود بهتر تجسم کنند.

  • یک شبکه اینستاگرام منسجم ایجاد کنید

هنگام نمایش محصولات در اینستاگرام، ایجاد یک شبکه منسجم در صفحه تان مهم است. در مورد اهمیت شبکه شما صحبت شده است، اما بهتر است در کنار یک مجموعه استراتژیک و کاملاً هماهنگ از تصاویر اشتباه کنید. اگر مشتریان یا دنبال کننده های شما با یکی از تصاویر شما روبرو شوند (مثلاً از طریق جستجوی هشتگ) و آن را لایک کنند، به احتمال زیاد دوباره به پیج شما مراجعه می کنند تا محصول های دیگرتان را ببینند. اگر عکس های شما با هم ارتباطی نداشته باشند و فاقد طرح زمینه یا یک طرح مشخص باشند، باعث می شود تا مشتری های خود را از دست بدهید. وقت گذاشتن برای ایجاد عکس جذاب، تاثیر زیادی بر مخلطب ها دارد.

ببینید چگونه همه نمونه های تصویر زیر برای ایجاد تصویر منسجم و مناسب در کنار هم قرار گرفته اند؟ این هدف است!

How to Sell More Products on Instagram, styled photo example 5.

 

۲- بهبود جستجو محصول با برچسب های خرید

هنگامی که از محصولات خود عکس های جذاب گرفتید تا در اینستاگرام بگذارید، تمرکز خود را بر روی روند خرید آسان نیز معطوف کنید. هرچه فرآیند خرید برای مردم آسان تر باشد، بهتر است. با حذف موانع خرید، می توانید تعداد بیشتری از دنبال کنندگان خود را به مشتری تبدیل کنید.

برچسب های خرید محصولات می توانند به کسب و کارها در افزایش بازدید و درآمد کمک کنند. هنگامی که کاربران برای دیدن قیمت بر روی یک تصویر برچسب زده شده کلیک می کنند، فقط چند کلیک تا قرار دادن آن در سبد خرید آنلاین خود فاصله دارند.

How to Sell More Products on Instagram, Instagram product tags example.

 

۳- گذاشتن لینک خرید در استوری

محبوبیت استوری های اینستاگرام آنها را به مکانی مناسب برای ارتباط با مشتری تبدیل کرده است. ویژگی بالا کیشیدن استوری که پس از رسیدن حساب شما به ۱۰K دنبال کننده فعال می شود، به شما این امکان را می دهد دنبال کننده های خود را مستقیماً به وب سایت خود هدایت کنید.

هنگامی که استوری خود را ایجاد کردید (مانند ویدئو، تصویر یا بومرنگ)، روی آیکن لینک کلیک کنید و آدرس وب مورد نظر را برای دنبال کننده های خود وارد کنید.

همچنین برای ترغیب دنبال کننده ها، ایده خوبی است که “تصاویر را به سمت بالا بکشید” یا متن های مناسب دیگری را در تصاویر خود بگنجانید. این امکان به ویژه برای افرادی که استوری های شما را بدون صدا تماشا می کنند بسیار خوب است. به دلیل این که متن ” برای مشاهده بیشتر صفحه را بالا بکشید” را نمی توان به راحتی دید.

اگر قصد دارید از ویژگی بالا بکشید برای فروش استفاده کنید، مطمئن شوید که یک استراتژی برای استفاده از آن دارید. شما نمی خواهید استوری های شما پر از “این را بخرید” و “برای خرید آن به سمت بالا بکشید” بشود. ویژگی بالا بکشید، در صورت استفاده بیش از حد یا استفاده از آن فقط برای فروش، می تواند به راحتی کارایی خود را از دست بدهد.

How to Sell More Products on Instagram, swipe up example 1.

 

۴- فروش و تخفیف را با گرافیک اعلام کنید

کپشن اینستاگرام جایی است که برند شما واقعاً می تواند در آن بدرخشد، اما گاهی اوقات دنبال کنندهای شما آن را نادیده می گیرند، به ویژه هنگامی که سریع مطلب را پیمایش می کنند. برای جلب توجه به پست های در مورد فروش یا رویدادهای بزرگ، گرافیک های سفارشی ایجاد کنید تا نظر آن ها را جلب کند.

گرافیک اینستاگرام شما همچنین می تواند افتتاحیه های بزرگ، ورود تازه وارد و موارد دیگر را نمایش دهد، این امکانات بی پایان هستند. طراحی گرافیک های زیبا و جذاب مهم است، اما هرکسی توانایی استخدام یک طراح گرافیک را ندارد. خوشبختانه، شما ابزارهای مقرون به صرفه زیادی خواهید یافت که ایجاد تصاویر حرفه ای را آسان می کند.

How to Sell More Products on Instagram, branded sales graphic example 1.

 

و در آخر

اینستاگرام یکی از سریع ترین و محبوب ترین رسانه های اجتماعی است که به سرعت در حال رشد می باشد به ویژه برای کسب و کارها. اما این لزوما به این معنی نیست که بازگشت سرمایه شما به آسانی اتفاق می افتد. برای یافتن موفقیت در فروش در اینستاگرام، ابتدا باید یک فالو کننده را به کسب و کار و محصولات خود علاقه مند کنید. سپس از روش های بالا استفاده کنید و شروع به تبدیل آن فالوورها به مشتری های پردرآمد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست