بازاریابی ویدیویی به منظور افزایش مخاطبان برای به اشتراک گذاری فیلم از طریق شبکه های اجتماعی طراحی شده است. در سالهای اخیر، احتمالا به فیلم ها در فیس بوک، اینستاگرام و دیگر شبکه های رسانه های اجتماعی توجه کرده اید و کاملا واضح است که مردم ترجیح می دهند به جای خواندن پست، بر روی یک ویدیو کلیک کرده و تماشا کنند. در دنیای پر اینترنت امروز بسیار مهم است که اگر می خواهید تجارت کوچک خود را رشد داده و در کنار رقبا باشید، بازاریابی ویدیویی را به برنامه بازاریابی خود اضافه کنید. در زیر چهار دلیل که کسب و کار شما به یک استراتژی بازاریابی ویدیویی نیاز دارد را ذکر شده است.

مکالمه را آغاز کنید

از فیلم ها می توان برای انتقال هر نوع اطلاعات استفاده کرد. اگر به درستی انجام شود، شما با ایجاد یک فیلم تبلیغاتی برای شرکت یا برند تان می توانید یک ارتباط جدید را آغاز کنید. هنگام تولید محتوای ویدیویی، کیفیت، زمان فیلم، پیام و صدا همه  ازعوامل مهم در کیفیت هستند. اگر می خواهید بازخورد بالایی داشته باشید، می خواهید مطمئن شوید که ویدیوی شما خیلی طولانی نیست، به این نکته توجه می کند. این فیلم باید با کیفیت عالی ضبط شود و سرگرم کننده و آموزنده باشد، تا بیننده ها را به خود جلب کند و مخاطب ها آن را به خاطر بسپارند.

سرگرمی را افزایش دهید

محتوای ویدئویی تعامل را از طریق به اشتراک گذاری اجتماعی و کلیک های آن افزایش می دهد. اگر این فیلم جذاب باشد، روشی مؤثراست تا افراد آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. هنگام ارسال محتوای ویدیوی خود، برای تشویق بیننده ها برای به اشتراک گذاری، دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را حتما درج کنید.

شخصیت و نام تجاری خود را انسانی کنید

تولید محتوای ویدیویی راهی بسیار مناسب برای نشان دادن نام تجاری شما است. متن و تصاویر ساده ممکن است آموزنده باشد، اما ویدیو به برند شما اجازه می دهد تا چهره ای را در خدمات یا محصول هایی که ارایه می دهید، قرار دهید. ایجاد ارتباط و احساسات با مخاطب ها از طریق ویدیو نسبت به استفاده از کلمه ها در تصویر یا متن، بسیار آسان تر است.

فیلم ها محصولات یا خدمات را بهتر نشان می دهند

با یک فیلم با کیفیت عالی، شما قادر خواهید بود محصول یا خدمات خود را بهتر توضیح دهید، این باعث ایجاد اعتماد می شود. به جای نوشتن شرح طولانی برای توصیف خدمات یا محصول، می توانید یک فیلم  ۳۰ تا ۶۰ ثانیه ای داشته باشید که به سرعت به بیننده یا مشتری آینده اطلاع رسانی می کند.

بازاریابی ویدیویی هم کارآمد و مناسب است و هم برای بازاریاب ها، رسانه ای همه کاره جهت دسترسی به مخاطب ها و مشتری هایشان است. اگرچه ایجاد فیلم های با کیفیت و آموزنده خوب ممکن است فشارآور و وقت گیر به نظر برسد، اما مزایای آن قطعاً ارزش آن را دارد!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست