هر محتوایی را که برای کسب و کار شما تولید شده است، از آنچه که شما فکر می کنید ارزشمندتر است. یافتن محتوا چند منظوره تاثیر بهتری دارد و همچنین در زمان صرفه جویی می کند. محتوای چند منظوره به شما این امکان را می دهد تا نام تجاری یا شرکت خود را به مخاطبان جدید معرفی کنید و همچنین می تواند به شناخته شدن شما در فضاهایی که در حال حاضر در آن حضور ندارید کمک کند. هنگامی که چندین محتوا در مورد یک موضوع تولید می کنید، فرصت های بیشتری برای کلمه های کلیدی فراهم می شود تا باعث افزایش رتبه بندی شما در موتور جستجو شوند. علاوه بر این، هنگامی که محتوای چند منظوره از روش های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، می تواند مخاطبان گسترده تری را هدف قرار دهد و شانس افزایش محتوای در وب را افزایش دهد.

در زیر نحوه چگونگی ارزشمند سازی محتوای چند منظوره برای سئو را بیان می کنیم.

کدام نوع محتوا را می توان چند منظوره استفاده قرار داد؟

  • مطالعات موضوعی
  • مقاله ها / وبلاگ ها
  • راهنمایی
  • مقاله های تحلیلی
  1. پست وبلاگ خود را به یک فایل صوتی تبدیل کنید. پادکست ها در حال افزایش هستند، بنابراین مهم است که قالب های متنوعی برای مخاطبان داشته باشید تا محتوای شما را به روشی متفاوت بتوانند استفاده کنند.
  2. پست بلاگ را به اینفوگرافیک تبدیل کنید. تبدیل قسمت هایی از پست محبوب وبلاگ به اینفوگرافیک یک روش مؤثر برای ارائه محتوا در دیگر فضاهای تصویری مانند اینستاگرام یا پینترست است.
  3. فیلم ها فرصت بسیار مناسبی برای جذب مخاطبان جدید، ایجاد اعتماد، آموزش به مخاطبان و افزایش آگاهی از برند است. همچنین به اشتراک گذاری این فیلم ها از طریق رسانه های اجتماعی بسیار آسان است.
  4. محتوای برتر خود را به یک کتاب الکترونیکی تغییر دهید. کتاب های الکترونیکی می توانند به افزایش ترافیک وب سایت و بهبود اعتبار کسب و کار کوچک شما کمک کنند. کتابهای الکترونیکی اطلاعات ارزشمندی دارند که بازدید کنندگان وب سایت تمایل به دسترسی آن دارند و اطلاعات تماس خود را جهت دسترسی به آن در سایت وارد می کنند. این امر به شما کمک می کند تا اعتماد بازدید کنندگان وب سایت را که به دست آورید آن را به فروش منجر کنید.
  5. ارسال مجدد و به روزرسانی پست های قدیمی وبلاگ. بسیار مهم است که مطالب قدیمی را به روزرسانی ، بهبود و بازنویسی کنید تا عملکرد مناسبی داشته باشند. پس از اتمام به روزرسانی ، فراموش نکنید که این وبلاگ در رسانه های اجتماعی به روز شده است تا عملکرد پست وبلاگ را بهبود ببخشید.

به عنوان یک تجارت کوچک، مهم است که محتوای چند منظوره را مورد استفاده قرار دهید تا میزان دسترسی شما به مجموعه جدیدی از مخاطبان افزایش یابد. یاد بگیرید که چه چیز را و چگونه محتوای چند منظوره را تولید کنید و از مزایا آن برای کسب بیشترین ارزش از مطالب خود استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست