بیشتر افرادی کـه ترجیح می دهنـد کسب و کار را بـه طـور انحصاری آنلاین انجام دهند، فقط داشتن یک وب سایت دوستانه کـافی نیست، اگـر بخواهید موفق باشید، لازم است. این نـه راهنمایی به شما کمک می کند تا در کمترین وقت ممکن وب سایت خود را کاربر پسند تر کنید تا بتوانید بازدیدکنندگان بیشتری دریافت کنید و وب سایت خود را به یک ژنراتور فروش تبدیل کنید.

۱) سایت خود را پاسخگو کنید

بـا وجود بیش از نیمی از جستجوهای آنلاین کـه از دستگاه هـای تلفن همراه انجام می گیرد، برای این کـه بگوییم سایتی کاربر پسند است، بهتـر است بگوییم موبایل پسند است. یـک وب سـایت پاسخگو، یـک تجربه آنلاین بی عیب و نقص را در اختیار هر کاربر قرار می دهد هـرچند که شمـا سایت را از یک دسکتاپ، رایانه لـوحی یا دستگاه تلفن همراه بازدید می کنید. در حال حاضر شما چطور می توانید وب سایت خود را پاسخگو کنید؟

۲) لوگوی خود را در بالا سمت چپ قرار دهید

وب سایت شما باید لوگوی شما را داشته باشد! تحقیقات نشان می دهد که قسمت بالا سمت چپ بهترین مکان برای آرم است، برای این که اولین جایی است چشم می بیند. اگر لوگوی خود را به درستی در وب سایت خود نشان ندهید، نـه تنها فرصت تجاری مهم را از دست می دهید، بلکه می توانید بازدید کنندگان را نیز سردرگم کنید و ممکن است تصور کنند که اشتباها در وب سایت شرکت شما قرار گرفته اند.

۳) اطلاعات تماس خود را وارد کنید

اگر یک مورد باشد کـه وب سایت شما بـه آن نیاز دارد، آن لوگوی شماست. امـا اگر دو مورد باشد که وب سایت شما به آن نیاز دارد، اون لوگو و اطلاعات تماس شماست. اگر کاربران شما بـه راحتی بـه اطلاعات تماس وب سایت دسترسی نـداشته باشند، شمـا بسیاری از موقعیت های کاری خود از دست داده اید. مردم بـرای دسترسی بـه اطلاعات تماس تلاش زیادی نمی کنند، بنابراین مطمئن شوید که آن در مکان مناسبی در وب سایت قرار دارد. هرچه اطلاعات بیشتری به آن اضافه کنید، بهتر است زیرا به افراد اجازه می دهید که با هر روشی که برایشان راحت تر است با شما تماس بگیرند. شماره تلفن، آدرس ایمیل و آدرس کسب و کار راه های ارتباطی هستند و همچنین وجود ساعت های کاری، باعث می شود که مشتری ها بدانند چه زمانی می توانند به شما دسترسی پیدا کنند.

۴) کسی را انتخاب نکنید که تلفنی اطلاعات بدهد

مردم بیشتر به دیجیتال وابسته شده اند، ما کمتر دوست داریم که کاری را مانند تماس تلفنی دستی انجام دهیم. بیشتر سوالات بازدید کنندگان شما در مورد محصولات خواهد بود. آنها می خواهند در مورد جنس، رنگ های موجود، اندازه چاپ و پاسخ های بی شمار بیشتری را بدانند. شما می توانید تمام این اطلاعات را اضافه کنید و به طور مداوم آن را به روز رسانی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست