۵.سفارشات آنلاین را قبول کنید

خرید آنلاین یک شیوه زندگی است. مردم دوست ندارند که با ساعت یا محل فروشگاه محدود شوند و نمی خواهند که برای رفتن به جایی و یا تماس با کسی جهت سفارش دادن به زحمت بیافتند.بنابراین با سفارش آنلاین بازدیدکنندگان می توانند به راحتی و مستقیم در سایت شما سفارش دهند. این به مشتریان شما اجازه می دهد تا کار خود را در هر زمان و مکانی انجام دهند.

۶.محتویات را آسان کنید

افراد به ندرت متنی را کلمه به کلمه می خوانند، اما در صورتی که واضح و مختصر باشد، احتمال بیشتری برای خواندن و درک محتوای آن در وب سایت شما وجود دارد. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از لیست های گلوله ای است. به این ترتیب، بازدید کنندگان وب سایت شما به راحتی می توانند سایت را برای اطلاعاتی که به دنبالش هستند بخوانند.

۷.اضافه کردن قابلیت جستجو

آیا تا به حال در وب سایتی بوده اید و با نامیدی از آن خارج شده اید، زیرا شما نتوانستید آنچه را که به دنبالش هستید پیدا کنید؟ اجازه ندهید این اتفاق برای بازدیدکنندگان وب سایت شما بیافتاد! اضافه کردن قابلیت جستجو باعث می شود بازدیدکنندگان به سرعت آن چیزی را که به دنبالش هستند پیدا کنند.

۸.آیکون های رسانه های اجتماعی خود را وارد کنید

حضور فعال رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهایی است که می خواهند در حال حاضر و در آینده موفق شوند،ضروری است. اگر شما حساب های رسانه های اجتماعی فعال دارید، آنها را به وب سایت خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان بیشتر شود. بازدید کنندگان وب سایت شما دوست دارند که بتوانند در محیط رسمی کمتری با شما ارتباط برقرار کنند و شما می توانید آنها را از طریق کانال های اجتماعی، محصولات جدید و غیره به روز نگه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست