بهینه سازی موتور جستجو(SEO)  فرایندی است که توسط آن کسب و کارها وب سایت های خود را بهینه می کنند تا بتوانند در نتایج جستجوی Google یا سایر موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشند و به ترافیک بیشتری دست پیدا کنند. SEO برای کسب و کارهای نوپا بسیار مهم است زیرا موتورهای جستجو روزانه به سوال ها یا یافتن راه حل برای مشکلات میلیون ها کاربر پاسخ می دهد. در زیر ما یک مرور کلی درباره تاکتیک های کلیدی سئو جهت کمک به بهبود رتبه وب سایت شما ارایه می دهیم.

توضیحات متا را بهینه کنید

توضیحات متا کمتر از ۳۰۰ نویسه است که شامل کلمه های کلیدی اصلی در ابتدای توضیحات است. این به موتورهای جستجوگر کمک میکند تا درک بهتری از محتوا داشته باشند و در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده شود.

  1. توضیحات متا که شامل کلمات کلیدی مرتبط است را ایجاد کنید.
  2. از توضیحات متا تکراری بپرهیزید زیرا می توانند رتبه شما را پایین بیاورند.
  3. علایم نقل قول و همه نویسه های غیر الفبایی را از توضیحات متا حذف کنید.

وب سایت خود را کاربر پسند کنید

  • اطمینان حاصل کنید که مطالب شما با داشتن پاراگراف های کوتاه ، طول جمله مناسب ، تصاویر و با ایجاد نقاط گلوله خواندن متن را آسان تر می کند.
  • با داشتن اطلاعات با ارزش در بالا، محتوا را به سبک هرمی معکوس بنویسید و با اطلاعات کم اهمیت آن را دنبال کنید. این کمک خواهد کرد که بیشتر کلمات کلیدی مرتبط خود را در چند جمله اول در وب سایت خود نگه دارید که به بهبود سئو شما کمک می کند.
  • طراحی وب سایت را با ایجاد یک صفحه وب که به راحتی قابل پیمایش است ایجاد کنید. وب سایتی که به راحتی امکان حرکت را دارد مدت زمانی که بازدید کننده در وب سایت شما می ماند، افزایش می دهد. یک نوار پیمایش ایجاد کنید که ساختاری، واضح و روشن باشد، و در هنگام جابجایی از یک صفحه وب به صفحه دیگر، موجود باشد. از بازدید کنندگان بخواهید که وب سایت شما را پیمایش کنند و درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

سایت را برای جستجوی صوتی بهینه سازی کنید

جستجوی صوتی یک فناوری تشخیص صدا است که به افراد امکان می دهد با صحبت کردن از طریق یک دستگاه ، جستجوها را انجام دهند. جستجوهای صوتی Google با گذشت سالها به طرز چشمگیری افزایش یافته است. اجرای این استراتژی های جدید بازاریابی دیجیتال برای افزایش سئو بسیار مهم است.

محتویاتی بنویسید که دارای کلمات کلیدی طولانی باشد و شامل سه و پنج کلمه کلیدی از آن چه که شما می فروشید باشد. جستجوهای صوتی هنگام جستجوی اطلاعات از طریق Google از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنند.

وب سایت ریسپانسیو ایجاد کنید

  • مهم است که محتوای وب سایت شما در تمام دستگاه ها از جمله تلفن همراه به خوبی نمایش داده شود.
  • دانستن نحوه نمایش محتوای شما در دستگاههای مختلف تلفن همراه برای سئو مهم است. داشتن وب سایتی که بتوان با صفحه نمایش ها مختلف پیمایش کرد، بسیار مهم است، به ویژه که درصد کاربران موبایل در حال افزایش است.

محتوای موثر ایجاد کنید

  • محتوایی را ایجاد کنید که برای مشتریان شما ارزشمند باشد و باعث ایجاد اعتماد آن ها به شما شود.
  • برای جذاب تر کردن مطالب خود برای خواننده، حداقل یک تصویر یا فیلم را قرار دهید. این امر همچنین به موتورهای جستجوگر نشان می دهد که محتوا برای افزایش سئو آموزنده و با ارزش است.

بک لینک ها را درج کنید

لینک دهنده پیوندهایی به صفحه وب شخص ثالث است. برای بهتر شدن رتبه وب سایت خود، لینک هایی به سایت های دیگر که رتبه بندی بالاتری دارند، ایجاد کنید (مطمین شوید که پیوندها در برگه مرورگر دیگری باز شوند تا بازدید کننده وب سایت شما را ترک نکند). علاوه بر این، پیوندها به وب سایتهای دارای رتبه بالا می توانند SEO را بهبود بخشد و باعث افزایش ترافیک وب سایت شوند.

این تاکتیک های موجود در سایت SEO به شما کمک می کند تا رتبه کسب و کار کوچک شما در موتورهای جستجو بالاتر باشد و باعث افزایش ترافیک وب سایت شود. وب سایت هایی که در نتایج جستجو رتبه بالایی دارند، معتبرتر و قابل اعتماد تر تلقی می شوند. سئو یک تاکتیک مهم و کاربردی در هنگام رشد یک کسب و کارنو پا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست