قوانین بازی سئو در یک یا دو سال گذشته به طور قابل توجهی تغییر کرده است. گوگل در حال حاضر به جستجوها، مشتری های ما تمرکز می کند، به این معنی که SEO در حال حاضر یکی از بخش های کلیدی هر چیزی است که ما به صورت آنلاین انجام می دهیم. این واقعا خبر خوبی برای چگونگی رتبه بندی در Google در سال ۲۰۱۸ است.

درباره موضوع ها بنویسید ونه در مورد کلیدواژه ها

چند سال پیش، برای انجام این کار شما مجبور بودید از کلمات کلیدی استفاده کنید. در حال حاضر، “ماشین ها” می توانند زبان طبیعی را بهتر از هر زمان دیگه ای درک کنند. البته این بدان معنی است که رتبه بندی در گوگل بسیار پیچیده شده است و عوامل زیادی در این کار دخیل هستند.

با این حال، یک رویکرد ساده و مبتنی بر موضوعاتی که می توانید استفاده کنید وجود دارد:

  • انتخاب یک موضوع برای محتوا خود (از طریق تحقیقات کلیدی)
  • بهترین و مفید ترین مطالبی را که می توانید بنویسید
  • روی موضوع انتخابی خود تمرکز کنید
  • هنگامی که این عمل انجام می شود، به عقب برگردید و محتوای خود را تنظیم کنید تا کلمات کلیدی در مکان های مناسب قرار گیرند
  • یک عنوان جذاب ایجاد کنید

درک نتایجی که گوگل به دنبال آنهاست

ما همیشه بر روی “نتیجه” استاندارد گوگل تمرکز می کنیم و فرض می کنیم که تمام جستجو ها یکسان هستند. به یاد داشته باشید، گوگل در تلاش برای پاسخ دادن به سوالات در جهان است. و برای انجام این کار، آنها در حال پیدا کردن بسیاری از روش های خلاقانه برای نمایش اطلاعات که برای آنها قابل دسترس است، هستند. حتی این اطلاعات ممکن است از وب سایت شما باشد، بدون اینکه کسی از وب سایت بازدید کند. دیگر نمی توانید فرض کنید که تمام محتوای شما در نتیجه “استاندارد” Google نمایش داده خواهد شد.

بنابراین، دفعه بعد که شما یک تکه محتوا را می خواهید بارگذاری کنید و قبل از شروع به نوشتن یک کلمه، یک لحظه بررسی کنید که چه صفحه ای از Google شبیه این کلیدواژه خاص است. آیا صفحه اول وب سایت با تصاویر و نقشه های شلوغ شده است؟ اگر چنین است، محتوای شما به صفحه پایین می آید و توجه مخاطب را جلب نمی کند!

موبایل را در ابتدا بگذارید

چقدر از ترافیک وب سایت شما از طریق دستگاه های تلفن همراه انجام می گیرد؟ بسته به نوع صنعت، می تواند بسیار متفاوت باشد. این تقریبا چیزی است که شما می توانید در صنعت خود انتظار داشته باشید. اگر مقدار زیادی از ترافیک را از طریق تلفن همراه دریافت می کنید، وقت آن است که ابتدا موبایل را قرار دهید. گوگل به روز رسانی های قابل توجهی را در سال گذشته انجام داده است که می تواند وب سایت شما را در نتایج جستجوی تلفن همراه جریمه کند. این به این معنی است که شما ترافیک های مهم موبایل را ازدست می دهید. شما با در نظر گرفتن تجزیه و تحلیل، می توانیدمتوجه شوید که ترافیک وب سایت شما چگونه است. سپس وب سایت خود را آزمایش کنید تا ببینید که آیا در تلفن همراه خوب عمل می کند.

شادی بازدید کننده شما اولویت دارد

گوگل اخیرا رشد کرده است و اکنون درک می کنند که  شاد نگه داشتن بازدید کنندگان وب سایت عنصر کلیدی است. چرا این موضوع به کسب و کار شما بستگی دارد؟ گوگل تماشا می کند که چگونه کاربران هنگام بازدید از وب سایت شما رفتار می کنند و اگر گوگل چیزی را که می بیند دوست نداشته باشد، می تواند واکنش نشان دهد.

  • در هنگام بازدید از دوست خود در رشت، یک رستوران پیتزا را جستجو می کنید.
  • شما بر روی اولین نتیجه کلیک می کنید (نه تبلیغات)
  • وب سایت بسیار کند است، بنابراین شما بر روی دکمه بازگشت کلیک می کنید.
  • شما نتیجه دوم را امتحان می کنید، اما شما نمی توانید منتظر باز شدن صفحه بمانید (دکمه برگشت را دوباره فشار می دهید)
  • امتحان سوم، این یک وبسایت رویایی است. سریع، آسان برای استفاده، مناسب موبایل و غیره

بنابراین، شما کدام رستوران را در نهایت انتخاب می کنید؟

گوگل از طریق دسترسی به Chrome، Android، Search، Maps، Gmail و غیره متوجه رفتار کاربران می شود. در نتیجه، Google می داند که افراد چه دوست دارند (و دوست ندارند) و نتایج جستجو را بر اساس آن اولویت بندی می کنند. بنابراین، مشتریان خود را به صورت آنلاین شاد نگه دارند و همچنین Google را خوشحال می کند.

خلاصه

SEO در حال حاضر چیزی است که تقریبا بر همه چیزهای در وب سایت تاثیر می گذارد، که باعث می شود زندگی ما تا حدودی آسان تر شود. در سال ۲۰۱۸ این بدین معناست که شما باید:محتوا را براساس موضوع بنویسید، کاربر را در همه موارد درالویت قرار دهید، اول در مورد تلفن همراه فکر کنید و بعد با توجه به ایمن بودن (https)، وب سایت خود را بررسی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست