۴ نکته برای ایجاد تبلیغات PPC که مردم کلیک کنند!

هر روز بازاریابان ما را با تبلیغات فراوان بمباران می کنند.

در هر اینچ فضا تبلیغات وجود دارد، در جاده ها، ایستگاه های اتوبوس، سالن های تئاتر. در حقیقت، ما دیگر به مرحله ای رسیده ایم که این تبلیغات ما را درگیر نمیکنند. ما برای چند ثانیه به آن ها نگاه می کنیم و بعد به جای دیگر خیره می شویم. یک سناریوی مشابه برای فضای آنلاین نیز وجود دارد. در هر وبسایتی که بازدید می کنید، پاپ آپ وجود دارد. و به نوعی، ما همیشه تمایل به کلیک بر روی “نه، متشکر” داریم.

اما از دیدگاه مالک وبسایت به آن نگاه کنید. این ناامید کننده نیست که بازدیدکنندگان از وب سایت شما خارج می شوند؟ البته که هست! و به همین دلیل است که شما به خدمات پرداخت در هر کلیک نیازمندید. به یاد داشته باشید اگر از آگهی های PPC به طور استراتژیک و موثر استفاده می کنید؛ آنها یکی از بهترین تاکتیک های بازاریابی هستند.

  1. یک نسخه از آن تهیه کنید

این اولین چیزی است که هر شرکتی که خدمات PPC ارائه می دهد، انجام می دهد. شما باید یک نسخه فروش بی عیب و نقص ایجاد کنید. هنگامی که یک نسخه از یک آگهی را ایجاد می کنید، از خودتان سوال بپرسید، سوالی که مشتریان می پرسند. “چرا باید از تو خرید کنم؟” پس از این که بتوانید به این سوال با درکی از مخاطبین خود پاسخ دهید، شما قادر به رسیدن به مشتری از راه درست خواهید بود.

حالا، در مورد ایجاد یک نسخه آگهی خوب. بگذارید بگوییم  شما یک نسخه فروش از ۹۵ کاراکتر را می نویسید. شما می توانید ۲۵ کاراکتر برای عنوان و دو خط توضیح ۳۵ کاراکتری را بنویسید. همچنین نسخه فروش شما باید جنبه های زیر را داشته باشد:

  • نمایش قیمت

هنگامی که خریداران آنلاین شروع به جستجو برای محصولات یا خدمات آنلاین می کنند، آنها معمولا محدوده ی قیمتی در ذهن دارند.بنابراین، آگهی ای ایجاد کنید که قیمت را نمایش دهد. با انجام این کار، شما خریداران واقعی را جذب خواهید کرد. قیمت را اضافه کنید – چه با تخفیف یا بدون آن. با این حال، اطمینان حاصل کنید که  بیش از حد زرق و برق دار نیست که ناامید کننده به نظر آید.

  • استفاده از دکمه فراخوان

دکمه فراخوان یک راه عالی است برای این که به مشتریان خود بگویید چه کاری باید انجام دهند و گرایش بسیاری دارد. از دکمه فراخوان با جملاتی مانند “شما فقط یک کلیک از چشمه جوانی فاصله دارید!” یا “امروز در عطر مورد علاقه خود صرفه جویی کنید!” استفاده کنید. با انجام این کار، شما قادر خواهید بود بازدیدکنندگان را به کلیک بر روی آگهی هدایت کنید.

  • تضمین کنید

هیچ بازدیدکننده ای نباید احساس کند که با خرید از شما وارد یک کسب و کار خطرناک شده است. وقتی مشتری برای اولین بار است که از شما خریدار می کند، شما باید اعتمادسازی را برای نام تجاری خود ایجاد کنید و این اطمینان  را به آنها بدهید که در حال معامله با یک شرکت قابل اعتماد هستند. شما می توانید حمل و نقل ویژه و سیاست های ضمانت های بازگشت را به آنها ارائه دهید به طوری که آنها بدون استرس از شما خرید کنند.

  • داشته باشید، به رخ بکشید

اگر به مشتریان در مورد مزایا و  محصولات خود نگویید، آنها در مورد محصولات اطلاعاتی بدست نمی آورند. بنابراین، اگر محصول شما ویژگی های جدیدی داشته باشد، اطمینان حاصل کنید که یک توضیح واضح و کوتاه در مورد آن ویژگی در تبلیغ بیان می کنید. اگر به یک شرکت بازاریابی دیجیتال خوب با داشتن نویسندگان با کیفیت ارتباط داشته باشید، آنها قادر به ارائه یک توضیح مناسب از محصولات و ویژگی های آنها خواهند بود.

  1. پیگیری سفر بازدید کنندگان

بازاریابی PPC شامل آزمایش در بسیاری از مراحل است. شما باید از کلمات کلیدی و بادجت های مختلف استفاده کنید تا بدانید که کدام رویکرد بهترین کار را برای شما انجام می دهد. همچنین، به یاد داشته باشید که هدف شما فقط جذب بازدیدکنندگان و کلیک نیست. آنها همچنین باید از شما خرید کنند و بررسی های خود را برروی محصولات شما انجام دهند. در طول سفر PPC، شما متوجه کلماتی می شوید که ارزش مالی زیادی دارند اما وقتی می خواهند فروش شما رو افزایش دهند بی اثر می شوند. از استفاده چنین کلمات کلیدی بپرهیزید. ابزارهایی مانند Google Analytics  کمک بزرگی هستند برای این که بخواهید سفر مشتریان خود را پیگیری کنید. بنابراین، بیشتر از آن استفاده کنید!

  1. با قیمت ها رقابت کنید

اگر با هر شرکتی که خدمات سئو حرفه ای را ارائه می دهد صحبت کنید، از شما می خواهند که با قیمت هایتان رقابت کنید. هنگامی که مشتریان از شما خرید می کنند، قیمت ها را با شرکت های دیگر مقایسه می کنند. اگر آنها دریافتند که قیمت های شما نسبت به رقبا خیلی کم است، از شما خرید نمی کنند. به دلیل اینکه آنها محصولات و خدمات شما را با کیفیت متوسط فرض می کنند. قیمت شما نباید بیش از حد بالا یا پایین باشد، در یک محدوده مناسب باشد. همچنین قیمت باید طوری باشد که از ارزش نام تجاری شما کم نکند. اگر شما برای آن ارزش قائل نشوید، هیچ کس نخواهد شد!

  1. خریداران احساس ویژه کنند

شما باید شنیده باشید مردم چیزهایی شبیه این می گویند “من مقدار زیادی از پول را صرف خرید کردم، اما از آن پشیمان نیستم!” چرا فکر می کنید چنین چیزی را می گویند؟ خوب، این به این دلیل است که آنها فکر می کنند بهترین معامله اینترنت را پیدا کرده اند. بنابراین، شما باید این حس را در مشتریان ایجاد کنید که طلا زده اند. حتی اگر نزده باشند.

هر زمان که قیمت ها را در وب سایت خود قرار دهید، آنها را روی یک روال نگهدارید و تفاوت قیمت های قبلی و قیمت های جدید را به طور واضح نشان دهید. این باعث می شود که خریداران احساس کنند با خرید از شما پول خود را صرفه جویی کرده اند.

بازاریابی PPC چیزی جز ترکیبی از طراحی دوستانه، تاکتیک های بازاریابی و پیشنهادات خوب نیست. چندین شرکت وجود دارد که خدمات مدیریت PPC کمپین را ارائه می دهند اما شما باید مطمئن شوید که شرکتی را انتخاب می کنید که هزینه و خدمات موثر را ارائه می دهد. شما می توانید قراردادهای کوچک با چنین شرکت هایی را ببندید تا بتوانید هر زمان که احساس می کنید که تلاش های آنها به اندازه کافی موثر نیست، متوقف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست