هر شخصی که فروشگاه آنلاین دارد، می خواهد تا حد ممکن فروش را افزایش دهد. سوال این است، چطور این کار را انجام دهید؟ در حالی که می توانید تغییرات زیادی در استراتژی بازاریابی یا فروشگاه آنلاین خود داشته باشید، گاهی اوقات تغییر و آزمایش  چند عنصر کوچک در وب سایت تنها چیزی است که شما به آن نیاز دارید.

عنوان های واضح بنویسید

متن عنوان عامل مهمی در افزایش فروش شما است. چه عنوان برای یک مقاله، یک محصول یا صفحه اصلی وب سایت، باید به اندازه ای توجه بازدیدکنندگان جلب کند که آنها برای خواندن و یا مرور مطالب در سایت نگه دارد. اول، پیشنهاد خود را در عنوان روشن کنید. چه کسی مشتری مورد نظر برای کسب و کار است؟ چه کاری برای آنها می توانید انجام دهید؟ هر چه عنوان در مورد محتوای ارائه شده واضح تر باشد، مردم آن را بیشتر می پسندند.

فضای سفید کافی اضافه کنید

“اتاق تنفس” یا فضای خالی سفید بین بخش های مختلف وب سایت و فروشگاه آنلاین باید وجود داشته باشد. در غیر این صورت، بخش های مختلف شلوغ به نظر خواهند رسید، و این هدایت چشم های بازدید کنندگان در وب سایت را دشوار می کند. شما می توانید، با حذف بخش های غیرضروری و افزایش فضای سفید به دوبرابر شدن بازدید صفحه ها کمک کنید.

جایگزین کردن عکس های گرفته شده

اگر هنوز از عکس های موجود(دانلود شده و یا بدون کیفیت) در فروشگاه آنلاین خود استفاده می کنید، نگران نباشد. بیشتر کسب و کارهای جدید اغلب نمی توانند عکس های حرفه ای از محصولات بگیرند. با توجه به هزینه ها استفاده از عکس های خودتان قابل توجیه است در صورتی که عکس های واقعی از محصولات و مردم تاثیر مثبتی در بازدید سایت دارد. مجموعه ای از تست های انجام شده توسط Bllush، شرکت فعال در حوزه پاسخگویی به مسائل تجارت الکترونیک، نشان می دهد که داشتن عکس های حرفه ای، بازدید را حداقل دو برابر نسبت به عکس های موجود افزایش می دهد.

بهبود خواندن

به غیر از خود محتوا، کیفیت خواندن محتوا نیز اهمیت دارد. اگر محتوای مناسب در صفحه اول قابل خواندن نیست، این فرصت برای متقاعد کردن کاربران برای خرید از سایت خود از دست می دهید. با استفاده از فونت بزرگ و ساده کردن زبان بیان خواندن را بهبود بخشید.

رضایت مشتری را ثابت کنید

برای تشویق فروش بیشتر برای فروشگاه آنلاین خود، شما همچنین باید ثابت کنید که کسب و کار شما دارای پیشینه ای از رضایت مشتریان است. این مورد مخصوصا برای کسب و کارهای جدیدی که می خواهند خود را به عنوان یک نام تجاری مورد اعتماد بسازند بسیار مهم است. در واقع، یک نظرسنجی از BrightLocal نشان میدهد که ۸۴ درصد مصرف کنندگان به نظرات کاربران همانند یک پیشنهاد شخصی، اعتماد دارند.

نمایش برجسته گارانتی

شما همچنین می توانید بازدید از تجارت الکترونیک خود را با ارائه تضمین کیفیت بالای محصولات و یا خدمات خود افزایش دهید. با استفاده از موارد زیر می توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید: نمادهای اعتماد، ضمانت بازگشت محصول و ضمانت بازگشت پول، نشان صنعت خود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست