وب سایت شما همه چیز را در مورد موفقیت کسب و کار کوچک شما انجام می دهد. با اینترنت که ساده ترین روش برای مشاهده و بررسی کسب و کارها است و لازم است که وب سایت شما داستان شما رو بگوید و یک تصویر مثبت ماندگار به بازدید کننده ارائه نماید.

۶ روشی که شما می توانید  وب سایت خود را بهبود بخشید و به رشد کسب و کار کوچک خود کمک کنید.

۱: اضافه کردن ناوبری سایت

از آنجا که کاربران وب سایت شرکت شما را بیشتر بر روی دستگاه تلفن همراه خود نسبت به یک رایانه رومیزی مشاهده می کنند، واجب است تا با انگشت سایت شما راحت تر بررسی کنند. مکان های که با انگشت شست روی گوشی جابجا می شوند مهم هستند. اطلاعات در مرکز صفحه قرار دارند و از گوشه دور هستند. این منطقه “منطقه شست” نامیده می شود که ناوبری آسان برای کاربرانی که تمایل دارند از انگشت شست استفاده کنند را امکان پذیر می کند.

۲: افزایش محتوای ویدئو

اضافه کردن یا افزایش محتوای ویدئو، کاربران را جذب می کند و می تواند SEO شما را بهبود بخشد. محتوای ویدئوی خوب ممکن است کاربر را به خرید خدمات / محصول شما تشویق کند. یک ویدیو با کیفیت خوب می تواند به افزایش فروش و ایجاد ROI خوب کمک کند.

۳: تنوع محتوا و گرافیک سفارشی را با هم ترکیب کنید

مهم است که به اضافه کردن عکس های سفارشی و متنوع در وب سایت خود بپردازید تا شخصیت متمایز نام تجاری شما را نشان دهد. عکس ها نیز باید روند کاری شرکت را از طریق تصاویر و گرافیک منعکس کنند.

۴: صفحه خود را به روز نگه دارید

صفحه “درباره ما” سایت تان را در کانون توجه قرار دهید. این جایی است که مردم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شما و کسب و کار شما مراجعه می کنند و شروع به تصمیم گیری می کنند که آیا از شما خرید کنند یا خیر. این جایی است که شما می توانید به مشتریان خود دسترسی داشته باشید و داستان خود را در مورد  این که شرکت تان چگونه است بگویید. صفحه “درباره ما” باید یک نماینده صادقانه از شرکت شما است که کارابران را دعوت به بازدید از سایت می کند. فراموش نکنید، که به این قسمت تصاویر یا ویدیو را اضافه کنید.

۵: استفاده از Chatbots

Chatbots برنامه های کامپیوتری هستند که برای شبیه سازی گفتگوهای انسانی با کاربران آنلاین طراحی شده اند.  Chatbot یک پاپ آپ است که کاربران را در هنگام بازدید از وبسایت دعوت می کند و می تواند به سوال هایی که ممکن است کاربر بپرسد، پاسخگو باشد. اضافه کردن یک chatbot به سایت شما می تواند رضایت مشتری را بهبود بخشد و به مشتری یک تجربه شخصی تر بدهد.

۶: اضافه کردن اثرات شناور

اثر شناور یک راه برای افزایش تعامل تجربه کاربر سایت شما است. با استفاده از جلوه های شناور یا دیگر تعاملات میکرو، به تصویر اجازه می دهد تا وقتی که روی آن زوم می کنند تصویر بزرگتر شود. این همچنین می تواند تمرکز کاربر را بر روی  اطلاعات کلیدی کسب و کار کوچک شما جلب کند.

بهبود وبسایت شما یک راه قدرتمند برای سریع تر جذب کردن کاربران و کمک به بیشتر شدن مشتریان است. در حالی که مراحل بالا ممکن است به نظر گیج کننده یا خیلی دلهره آور باشند اما ارزش تلاش و کمک به رشد کسب و کار کوچک شما را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست