درک بهتراز SEO برای افزایش ترافیک سایت و آگاهی از نام تجاری شما ضروری است. با توجه به HubSpot، ۸۰ درصد از ترافیک وب سایت با جستجو یک پرسش شروع می شود. به همین دلیل است که بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بسیار مهم است. در رنکینگ سئو ماندن به تحقیق و تجربه های زیادی نیاز دارد. الگوریتم های گوگل به طور مداوم به روز می شوند بنابراین مهم است که از آخرین اخبار اطلاع پیدا کنید. با توجه به این، و کمی تمرین، می توانید متخصص جستجوگر خود شوید.

هر روز مردم از گوگل برای انجام بیش از ۳٫۵ میلیارد جستجو استفاده می کنند. در ایالات متحده ۷۸ درصد مردم از وب برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات قبل از خرید استفاده می کنند. هنگامی که وب سایت شما شروع به رتبه بندی در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل می کند، وب سایت شما بیشتر دیده خواهد شد. این به معنای ترافیک بیشتر، تبادل بیشتر و در نهایت افزایش درآمد است.

چرا SEO برای موفقیت شما بسیار مهم است؟

شما می توانید به سرعت برای افزایش ترافیک جستجو خود اقدام کنید. بازدیدکنندگان بیشتر به شما کمک میکند تا آنها رو به  مشتریان خود تبدیل کنید.

ممیزی جستجوگرها را در وب سایت خود کامل کنید

چک کردن وب سایت به شما کمک می کند تا دریابید، که چرا شما ترافیک جستجو و فروش لازم را ندارید. در دنیای سئو، چک کردن سئو یک روش ترقی هک کردن است که به شما کمک می کند تا مشتریان را جذب و حفظ کنید. بررسی سئو به این معنی است که چقدر برای رسیدن به عملکرد کلی سایت خود، تعیین اهداف جدید، بر اساس آنچه که می خواهید، و اجرای تاکتیک هایی برای رسیدن به این اهداف است نزدیک هستید. این فرایند به شما کمک می کند که سود خود را با استفاده از بهترین مطالب که در اختیار دارید افزایش دهید.

بهبود سئو در صفحه فرود سایت

یک صفحه فرود که به درستی طراحی شده می تواند تولید و فروش را بهبود بخشد. صفحات فرود بیشتر که ایجاد می کنید، امکان بیشتری برای ترافیک جستجوی ایجاد می کند. به گفته شرکت تحقیقاتی MarketingSherpa سئو ۴۴ درصد از کلیک ها، به صفحه اصلی هدایت می شوند، و نه صفحه فرود. مطمئنا، صفحه اصلی مهم است، اما این صفحه فرود است که در آن شما می توانید یک رابطه قوی برقرار کنید.

 ترافیک خود را با infographics افزایش دهید

Infographicها محبوب هستند چرا که به شما اجازه می دهند تا اطلاعات پیچیده را به راحتی درک کنید. از آنجایی که ۶۵ درصد از مردم، یادگیرنده بصری هستند، گرافیک بسیار بیشتر از یک مقاله متنی تاثیرگذار است. کیفیت Infographics می تواند ترافیک وب سایت شما را تا ۱۹۳٪ افزایش دهد. متأسفانه اکثر مردم به بخش “اطلاعات” توجه نمی کنند. در عوض، آنها روی گرافیک تمرکز می کنند. طراحی خوب مهم است، اما شما به حقایق با کیفیت نیاز دارید تا آن را پشتیبانی کنید. مطالعات نشان می دهد که یک Infographic 30 برابر بیشتر از یک مقاله متنی است. به طور میانگین، وب سایت هایی که Infographics را منتشر می کنند، ترافیکشان ۱۲ درصد سریعتر از کسانی است که منتشر نمی کنند. این به این دلیل است که مغز انسان اطلاعات تصویری ۶۰،۰۰۰ بار سریعتر از متن ساده پردازش می کند. علاوه بر این، ۶۵ درصد از کاربران، یادگیرندگان بصری هستند. همچنین، ۹۰٪ اطلاعات انتقال یافته به مغز انسان بصری است.

استفاده از لینک های داخلی عمیق برای سئو پیشرفته

پیوند عمیق تمرینی برای استفاده از متن منتخب برای پیوند به صفحات دیگر در داخل وبلاگ شما است. این روش عمق صفحات سایت شما را به گوگل نشان می دهد و آن را برای ایندکس بیشترتشویق می کند. اکثر مردم تلاش می کنند که نتیجه جستجوی بازدیدکنندگان به صفحه اصلی هدایت شود اما آنها باید برای رتبه دادن به صفحات داخلی تلاش کنند. وبلاگ های قدیمی تر شما و صفحات فرود که ارزش زیادی در موضوعات مربوطه ارائه می دهند، می توانند در ایجاد ترافیک های جدید موثر باشند. شما باید برای آنها پیوند درست کنید تا بتوانید ساختار وب سایت خود را ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست