دور از مردم بایستید

واقعیت  این است که داشتن یک اپلیکیشن باعث متمایز شدن شما می شود. از مزایای این ابزار ارتباطی و بازاریابی موثر در حالی که هنوز آن چنان مورد توجه قرار نگرفته است، استفاده کنید. تا زمانی که رقبای شما متوجه اهمیت آن شوند، تقریبا کل سهم بازار را به دست خواهید گرفت. مهم نیست که شما چه چیزی می فروشید، شما می توانید نقش یک فرمانده را در میان رقیبان خود داشته باشید.

فقط با فشردن یک دکمه، مشتریان شما می توانند محصولات و خدمات شما را ببینند. کار کردن با اپلیکیشن موبایل سریع، آسان و ساده است. این واقعیتی است که شما باید روی آن سرمایه گذاری کنید. این سهولت می تواند مشتریان را مشتاق و درگیر به فاداری بی سابقه ای کند.

افزایش وفاداری مشتری

چند نفر از مشتریان برای خرید دوم به فروشگاه یا دفتر شما دوباره مراجعه می کنند؟ این جنبه مهمی از کسب و کار است که باید ترویج دهید. وفاداری مشتری زمانی بدست می آید که شما به طور مداوم به مشتریان خود درباره موجودی و نوع محصولات یا خدماتی که می فروشید یادآوری کنید.

در حال حاضر تبلیغات زیادی وجود دارد. برای مثال بیلبوردها، بنرهای در جاده، آگهی های روزنامه، علائم فوری، تبلیغات اینترنتی، ایمیل و بازاریابی در رسانه های اجتماعی. آیا می خواهید ارتباطات خود را در این مکان های شلوغ اضافه کنید؟

ممکن است پیام شما در این همه سرو صدای تبلیغات گم شود و  یا فراموش شود. بنابراین، یک گام به عقب برگردید و استراتژی بازاریابی و تبلیغات خود را بازنگری کنید. یک برنامه تلفن همراه باعث ایجاد ارتباط صمیمانه و خالص بین کسب و کار شما و مشتریان شما می شود. واقعیت این است استفاده از اپلیکیشن باعث افزایش شناخت و وفاداری را می شود. نگران نباشید، شما در معرض تماس انگشتان مشتریان هستند.

برنامه خود را به یک پلت فرم اجتماعی تبدیل کنید

ویژگی های متعدد اجتماعی را در یک برنامه تلفن همراه ادغام کنید. یک مطالعه نشان داد که اکثر افراد در رسانه های اجتماعی فقط وارد سیستم می شوند تا ببینند که دوستانشان چه می گویند. این ایده را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید تا افراد بتوانند نام تجاری شما را در حالی که دوستانشان را می بینند، ببینند.

شامل ویژگی هایی مانند پیام در برنامه، نظرات، لایک و قابلیت اشتراک عکس. علاوه بر این، ورود به برنامه از طریق فیس بوک و توییتر را فعال کنید. این رویکرد در افزایش مشارکت مشتری، فروش مکرر، حفظ و کسب درآمد اثبات شده است.

وب سایت با برنامه موبایل خود را کامل کنید

بسیاری از بازاریابان که در یک رشته سرمایه گذاری می کنند معمولا این سوال را مطرح می کنند “اگر ما یک وب سایت کاربردی داشته باشیم، آیا به یک اپلیکیشن هم نیاز داریم؟” حقیقت این است که اپلیکیشن قابلیت های یک وب سایت را تکمیل می کند. یک وب سایت که مشتریان جدید را جذب می کند، اما یک اپلیکیشن وفاداری را برای مشتری ایجاد می کند.

مشتریان برای باز کردن یک وبسایت به یک مرورگر نیاز دارند تاURL وبسایت را وارد کند. از سوی دیگر، تمام برنامه های کاربردی تلفن همراه تنها به یک لمس روی صفحه نمایش در دستگاه هوشمند نیاز دارند. وب سایت پلت فرم بسیار مناسبی برای ارائه اطلاعات و ارسال محتوا مانند متن، فیلم و عکس است.

اکثر مردم از موبایل استفاده می کنند

مهم نیست که شما چه خدماتی یا محصول را می فروشید. داشتن یک اپلیکیشن این روزها لازم است. از سال ۲۰۰۸، به طور متوسط کاربران تلفن همراه در جهان سه ساعت در روز از تلفن خود استفاده می کردند. مهمتر از همه این است که سه ساعت در روز را معمولا با اپلیکیشن ها ارتباط برقرار می کردند.

در سال ۲۰۱۴، تعداد افرادی که از تلفن های همراه خود استفاده می کردند، بیش از تعداد کاربران دسکتاپ بود. گوگل یافته های تحقیقاتی در زمینه استفاده از برنامه های تلفن همراه در سال ۲۰۱۳ را منتشر کرد. این پژوهش شامل مسافرت، بهداشت، مد، رستوران، خانه، باغ و خودرو بود.

این تحقیقات نشان می داد که سه نفر از ۱۰ مشتری از طریق اپلیکیشن خرید را آغاز کرده اند. این آمار تاکید می کند که چرا شما باید اپلیکیشن داشته باشید.

حضور خود را فقط در یک وب سایت پاسخگو محدود نکنید. این خطر را بازاریابان “خرید و خداحافظی” می نامند. این سناریو جایی است که مشتری یک محصول خوب را پیدا می کند، آن را می خرد، و هرگز به عقب برگردد. از سوی دیگر، اگر شما خود را فقط به استفاده از اپلیکیشن محدود کنید، خطر از دست دادن مشتری را خواهید داشت. بدیهی است، این پلت فرم ها مکمل یکدیگر است.

نتیجه

داشتن یک وب سایت کاربردی، شروع کار است. پس از جذب مشتری های جدید، از آنها بخواهید اپلیکیشن شما را در تلفن همراه خود نصب کنند. پس از آن، از اپلیکیشن برای ایجاد فرصت های سودمند استفاده کنید. همانطور که نام تجاری را ایجاد می کنید، دسترسی به شبکه های اجتماعی را گسترش دهید و تجربه خرید شخصی را ارائه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست