مزایای داشتن یک اپلیکیشن

افزایش وسعت دید مشتریان در تمام زمان ها

در ایالات متحده، هر فرد معمولا هر روز بیش از دو ساعت از زمان خود را صرف تلفن همراه می کند. در سراسر جهان، بیش از یک میلیارد تلفن هوشمند وجود دارد. بنابراین، این یک واقعیت است که این روزها مردم از تلفن همراه نسبت به کامپیوترهای شخصی بیشتر استفاده می کنند، و این برای کسب و کارها بسیارعالی است. بالاخره اگر شما اپلیکیشن موبایل داشته باشید، بدیهی است که کسب و کار شما در معرض دید چشم های زیادی قرار خواهد گرفت. تصویر، نام و لوگو شما باید زمانی که انبوه پیمایش، باز کردن و انجام هر کاری که در هنگام رفتن به برنامه انجام می شود دیده شود.

مردم تلفن همراه را در دست، کیف و یا جیب های خود دارند. ما دوست داریم که از موبایل هنگام منتظر ماندن در ایستگاه اتوبوس، رفتن به محل کار و برگشت و حتی در هنگام تماشای تلویزیون در شب، استفاده کنیم. همه این زمان ها برای ارسال یک نوتیفیکیشن به مشتریان مناسب است.

اگر شما خدمات یا محصولات مبتنی بر اینترنت ارائه می دهید، ازاپلیکیشن برای فروش استفاده کنید. برای مشتریان خود امکان انجام کارهای مشابه را فراهم کنید تا هنگامی که در دفتر خود نشسته اند به راحتی انجام تراکنش برایشان میسر شود. از راه دور راه حل های ارزشمند برای مشتریان پیشنهاد دهید. این فرصت بیشتری را در اختیار مشتریان قرار میدهید تا به شما برسند و برای کسب و کار شما بهتر خواهد بود.

کسب و کار مستقیم بیشتر

برنامه های موبایل اطلاعات زیادی در مورد مشتریان را وارد کسب و کار شما می کند. مثلا جمعیت شناسی و موقعیت جغرافیایی. مهم تر از همه، شما می توانید اطلاعات زیادی در مورد محصولات و خدمات خود به مشتریان ارائه دهید.

مانند فیدهای خبری، مشخصات محصول، ویژگی های جدید، قیمت ها، تبلیغات و نرخ های ویژه. شما می توانید اولویت های مشتریان را بشناسید و با نیازهای آن ها روبرو شوید. این واقعیت که شما به طور مستقیم بازاریابی می کنید یک مزیت بزرگ است.

برای مشتریان خود ارزش قایل شوید

آیا شما یک برنامه وفادار دارید؟ شما می توانید از روش سنتی به گوشی هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه حرکت کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، مردم بیشتر از هر زمان دیگری به تلفن های همراه خود چسبنده اند. مشتریان به محصولات و خدمات ارزشمند علاقه دارند. با وجود تعداد زیادی از رسانه ها که محصولات مشابهی را ارائه می دهند، تصمیم گیری برای آنها سخت است. یک برنامه تلفن همراه می تواند مشتریان را به فروشگاه شما هدایت کند. به عنوان مثال، پیام را  براساس منطقه ارسال نمایید.

هنگامی که مشتریان در نزدیکی محل فیزیکی فروشگاه شما راه می روند، آنها یک نوتیفیکیشن دریافت می کنند که آنها  را به فروشگاه شما دعوت می کنند. خریداران کنجکاو به سمت فروشگاه شما خواهند آمد تا ببینند چه چیزی برای ارائه وجود دارد. علاوه بر این، پس از خرید، یک نوتیفیکیشن تشکر  به مشتریان خود ارسال کنید.

نام تجاری خود را به رسمیت بشناسید

چه کسب و کار شما جدید است و یا دوباره راه اندازی شده، شما می توانید به رسمیت شناختن خود را با استفاده از یک برنامه تلفن همراه را افزایش دهید. به سادگی یک برنامه با ویژگی های شگفت انگیز ایجاد کنید و مشتریان خود را مسحور کنید. به جای استفاده از بیلبوردهای گران قیمت، یک برنامه کاربردی ایجاد کنید. از این پس، کسی به بیلبوردها توجهی نمی کند و یا حتی به نوشته های آن هم اهمیت نمی دهند.

راهی پیدا کنید که مشتریان پیوسته از اپلیکیشن شما بازدید کنند. هرچه بیشتر از برنامه بازدید کنند، آنها در واقع بیشتر محصولات و خدمات که به فروش می رسد را دوست خواهند داشت. این قاعده کلی در تبلیغات، فرکانس موثر نامیده نامیده می شود. این یک واقعیت است که اگر مشتریان بیش از ۲۰ بار از نام تجاری بازدید کنند، پس مورد توجه آنها قرار گرفته است.

این روزها اپلیکیشن های موبایل با یک گزینه به اشتراک گذاری در اختیار کاربران قرار می گیرند که در آن کاربران می توانند آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. مثل دوستی است که در مورد یک سرویس یا محصولی خوب که آن را در جایی خریداری کرده است صحبت می کند. مطالعات نشان می دهد که ارجاع و فروش توسط شخص ثالث یکی از مهمترین استراتژی های بازاریابی است.

افزایش انگیزه مشتری

تمام مشتریان نیاز به یک راه برای رسیدن به کسب و کار که محصول یا خدماتی را که به آن علاقه مند هستند را دارند. اگر انجام آن برای شما امکان پذیر نیست، در نتیجه شما در خطر از دست دادن مشتریان خود هستید. بنابراین برنامه تلفن همراه این امکان را فراهم می کند. داشتن یک بخش راهنما در پلت فرم تلفن همراه که مشتریان می توانند سوالات، سفارشات، نظرات و شکایات خود را ارسال کنند، بسیار کمک کننده است.

اگر شما بتوانید به پیام های مشتریان پاسخ دهید، این تعامل بین مشتری و شما عالی است. یک راه ساده سفارش و یا رزرو امن فراهم نمایید. مردم با روش های طولانی دلسرد می شوند. حتی ممکن است دکمه «بازگشت» را راحت تر از دکمه «بعدی» پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست